Hekatee 2010.05.31. 20:43

Hülyének néz

Miért jó, ha hülyének nézik az embert?

Van egy pasi, valami közünk volt egymáshoz, aminek vége lett. Úgy hirtelen és váratlanul, de nem is ez a lényeg. Ma felmentem az iwiw-re és tök véletlenül kiszúrtam, hogy egyel kevesebb az ismerősöm, mint volt. Sosem nézem, most feltűnt. Még mielőtt megnéztem volna, tudtam... ő törölt. Nézem a myvip-et, törölt. Msn-en már napok óta nincs.

Felhívtam, mit ártottam neki, hogy mindenhonnan kiirtott, mert tudtommal semmit. Hát persze, hogy nem, minden oké, csak tönkrement a gépe, vagy mi, és ezért. Most is éppen azt püföli. Aha, mondom és mindenhonnan törlődtem. Egyedül én és tök véletlenül. Hát igen, de ne higgyem el, ha nem akarom.

Hát persze, hogy elhiszem drága. :))

Csak azt nem értem, ez mire jó? Hisz még csak nem is zaklattam könyörgöm! Miért nem lehet őszintén megmondani, hogy totál felejteni akarlak baby azt ennyi. De nem, mert majd találkozunk, és megbeszéljük a dolgokat, akkor mindent elmagyaráz, és különben is, úgyis keresni fog, ha beszélgetni akar... és puszival búcsúzott.

Erre varrj gombot bakker...

Kurva nagy csalódás, mert másnak láttatta magát, és másnak hittem, mint amilyen, lassan köze nem lesz a bennem élő képhez... már értem, miért mondta, hogy sokkal rosszabb, mint gondolom. Tényleg. De most ettől jobban kéne magam érezni?

A bejegyzés trackback címe:

https://hekatee.blog.hu/api/trackback/id/tr462045877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása